Zwroty i reklamacje

 

Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. 

Jedyne co trzeba zrobić, aby zwrócić zakupiony u nas produkt - to należy wypełnić potrzebne oświadczenie i wysłać je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

EFFA Ewa Jędraszko
ul. gen. Tadeusza Pełczyńskiego, nr 28A/71
01-471 Warszawa

Formularz zwrotu/reklamacji pobierz tutaj

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. 

Składnie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

Formularz zwrotu/reklamacji pobierz tutaj

2.Odesłanie produktu

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dowodem zakupu.

3. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
EFFA Ewa Jędraszko
ul. gen. Tadeusza Pełczyńskiego, nr 28A/71
01-471 Warszawa

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl